WoW-world-of-warcraft-probleme-de-adoptie_thumb

Era doar o chestiune de timp pana cand utilizatorii de World of Warcraft incepeau sa paraseasca jocul celor de la Blizzard.

A avut o istorie incredibila. In urma cu aproximativ 10 ani definea genul MMORPG-urilor asa cum le stim astazi. A reinventat dependenta de jocuri de calculator pentru foarte multi dintre noi la un moment dat sau altul. A fost o sursa de bani incredibila pentru Blizzard si compania. La un moment dat devenise o sursa de bani si pentru jucatorii care pierdusera deja mii de ore online si care isi vindeau talentul si experienta. Din pacate, lucrurile incep sa nu mai arate la fel de bine pentru creatorii seriei.

Contrar politicii folosite in cele mai multe dintre MMORPG-urile care fac in acest moment valuri, World of Wacraft este un joc care poate fi achizitionat contra cost si care necesita plata unui abonament lunar. Acest sistem era in spatele unui numar de aproximativ 12 milioane de abonati in 2010. Din acel moment, numarul jucatorilor a inceput sa scada semnificativ, de la o luna la alta. Cel mai recent val s-a reflectat in pierderea unui numar de 1,3 milioane de abonati in primul trimestru al acestui an. In acest moment vorbim de doar 8,3 milioane de jucatori care se joaca pe serverele de WoW din intreaga lume.

,,Ne asteptam ca numarul de abonati la Warcraft sa scada in continuare in lunile urmatoare in timp ce jocul fantasy-action incepe sa piarda jucatori in fata unor jocuri similare de tip free-to-play.” Sintetizand foarte bine situatia in care se afla cel mai profitabil joc din toate timpurile, un director al celor de la Activision a confirmat pentru Reuters faptul ca trendul descendent va continua.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.